miercuri, 19 mai 2010

Review-servetelele demachiante Balea


pentru mine sunt cele mai bune cand vine vorba de demachiatul ochilor!!marea mea problema intotdeauna a fost gasirea unui demachiant de ochi datorita faptului ca am ochii extrem de sensibili... cand le-am gasit in DM (dregherie market) eram foarte sceptica in privinta llor dar am zis ca la cat de ieftine sunt nu am ce pierde. si chiar nu am avut :)) le folosesc de cateva luni si le ador.pretul difera putin in functie de oras dar nu mult.eu le-am luat cu 7 ron...daaaaa doar 7 ron!si chiar sunt bune.le gasiti exclusiv in DM ( gasiti o lista pe site-ul lor cu orasele in care sunt reprezentante).pana acum cateva luni nici nu stiam ca in orasul meu este DM :)) demachiaza perfect inclusiv rimelurile waterproof si asta fara sa te chinui prea tare :) singurul dezavantaj ar putea fi pentru anumite persoane mirosul usor fructat....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu