luni, 24 mai 2010

hello!!!!!!!!

"Rasfoind" blogul Iuliei (iuliabadita.ro) am dat de un post super interesant 12 motive pentru care te afli in zodia ta...so am fost curioasa am cautat pe google si asta am gasit:
1-exerciti o atractie mistica ( nu stiu ce sa zic de asta :) )
2-nu poti ascunde ce gandesti ( complet adevarat )
3-iti place sa stai acasa ( regula asta nu se aplica cand e cald si bine in rest adevarat)
4-adori mancarea buna,sanatoasa (mda....cam asa e dar ma mai si rasfat cateodata)
5-consideri ca ti se ranesc cu usurinta sentimentele (inainte poate acum not any more)
6-motto-ul tau :amprentele digitale si fulgii de zapada nu sunt singurele elemente caracterizate prin unicitate absoluta (interesant moto...de fapt am altul dar nici asta nu este neadevarat)
7-te comporti ca o closca cu puii ei (inca nu am "pui" dar cunoscandu-ma sunt sigura ca va fi adevarat in viitorul apropiat)
8-te gandesti ca esti intr-o continua distractie ( sunt o fire optimista dar de obicei iau viata in serios)
9-iti place sa ii indestulezi pe oameni,sa-i hranesti (mai degraba imi place sa le dau ce merita)
10-nimeni nu iti poate impune o idee sau atitudine (foarte foate adevarat)
11-lasa-ma sa-ti plang pe umar ( sunt mai degraba genul care nu plange foarte usor...prefer sa tip :)))
12-open mind:si a trai este un act de creatie (logic!!cat traiesti creezi dar depinde ce )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu