sâmbătă, 3 iulie 2010

birthday mini haul


avand in vedere ca am avut ieri drum prin oras si colectia de vara de la Seventeen inca nu a aparut iar azi in DM am vazut ca nici cea de la Manhattan mi-am luat celebrul Airy Fairy de la Rimmel London,2 rimeluri MaxFactor 2000calorie si False Lash effect,intaritor de unguii pastel de la Maybelline-salon manicure pastel ,Mini Colorama nuanta Sugar Cristals si I love lasting finish-Rimmel London nuanta 240 Bling.au ramas nepozate servetelele demachiante Balea si lotiunea micelara Ivatherm

4 comentarii:

Adina spunea...

Sa le folosesti sanatoasa! Abia astept sa apara colectia Seventeen sa arunc si eu un ochi :D

Unknown spunea...

Adina mersi :* !eu speram sa fie deja in magazine avand in vedere ca pe site-ul romanesc au bagat inclusiv catalogul...asta e.. ghinion...sper sa apara cat de curand :)

Aly spunea...

La multi ani! sa le folosesti sanatoasa :)

Unknown spunea...

Aly mersi mult :*

Trimiteți un comentariu