miercuri, 30 iunie 2010

sneak peak in noul catalog vara2010 Seventeen








pentru fetele care nu stiu odata cu colectiile noi cei de la Seventeen scot si un mini catalog cu makeup-uri propuse de ei cu produseledin colectia noua...makeup-urile din catalogul nou mi se par sincer cele mai reusite de pana acum :) arata foarte bine :D colectia noua a fost scoasa la timp pentru un birthday shopping deoarece pe3 este ziua mea!! abia astept repriza de shopping :D si promit ca in functie de ce voi achizitiona din aceasta noua colectie voi reproduce niste look-uri din catalog
click pe poze pentru a le mari

6 comentarii:

Anca Pop spunea...

al 2-lea si ultimul sunt geniale:X a aparut colectia? ca si eu primesc salarul in cateva zile :> *hypnotized*

Anca Pop spunea...

by the way, imi place ca postezi astfel de info. sunt foarte utile pt makeup junkies :))

Unknown spunea...

tipa este imaginea Seventeen de multi ani...am observat ca ii sta bine cu toate tipurile de makeup si culori :)are ochii superbi :D
nu stiu ce sa zic daca a aparut sau nu....avand in vedere ca au bagat catalogul si pe site-ul romanesc cred ca e si in magazine :) cel putim sper :D

Unknown spunea...

am observat ca in ultimele cataloage au inceput sa bage si tipe noi :D imi place ca mai diversifica :) by the way mersi :P

Adina spunea...

Ce frumos se vad machiajul verde si cel albastru :x

Unknown spunea...

Adina intradevar sunt superbe :) cred ca fiecare makeup are cate ceva frumos :)eu datorita faptului ca de cand ma stiu am vazut-o pe mama ca se machiaza numai cu verde la ochi am avut o perioada in care nu suportam verdele :))) dar am reusit sa-i mai schimb preferintele asa ca lucrurile sunt back to normal :D

Trimiteți un comentariu