joi, 15 iulie 2010

TAG-everyday makeup kit+licenta+am castigaaat!!!!




am terminat cu licenta in sfarsit yeeeeey am luat 9 ... nu-mi vine sa cred ca am terminat facultatea... au trecut foarte repede 3 ani :) .probabil va intrebati ce e cu "am castigaaat" :)) acum 2-3 saptamani am participat la un concurs pe 121.ro si l-am castigat;am fost extrem de fericita cand am primit aseara mail de la ei ca premiul meu este pe drum... astazi am fost sa iau coletul de la posta.sunt 2 pozici cu premiul care a constat in produse Astor :) si bineinteles poza cu produsele pe care le folosesc de fiecare data cand ies chiar daca nu am timp sau chef de un machiaj complet. tag-ul poate sa-l faca oricine mai doreste :)
-fond de ten Max Factor lasting performance
-lash curler Manhattan
-Max Factor 2000 calorie mascare
-Seventeen gloss 31-magic sparkle
-Nivea lip balm
-Seventeen lipstick strawberry sheer
-Max Factor white eye pencil
-S-He bronzer
-Radiant primer
-Seventeen blush 40 coral pearly

2 comentarii:

Camelcutza spunea...

Felicitari pentru licenta si premiu! pupici!

Unknown spunea...

mersi mult :)

Trimiteți un comentariu