miercuri, 28 iulie 2010

tag-6 calitati



am primit un tag de la Anda care consta in prezentarea a 6 calitai pe care cred/stiu ca le am si o poza reprezentativa.am ales o poza cu mine si Alex la inceputul relatiei noastre cand nu aveam decat vreo 2 luni impreuna....nu-mi vine sa cred ca au trecut mai mult de 3 ani...si o poza cu mine din timpul liceului.
1.Punctuala-consider ca este foarte important cand stabilesti o anumita ora cu cineva sa fi acolo exact la ora respectiva...nu cred in sfertul de ora academic deoarece eu fiind punctuala astept acelasi lucru si de la celelalte persoane...in plus acest lucru spune multe si descpre caracterul unei persoane.
2.Sincera-am intalnit persoane care spun ca sinceritatea nu este neaparat un atu dar eu nu consider asta...urasc minciuna si nu-mi plac ocolisurile...mai bine sincer si direct ....
3.Animalele- pur si simplu le ador...le iubesc etc etc :D daca as avea mijloacele financiare pentru a infiinta un adapost as face-o fara retineri si regrete. animalele sunt alaturi de tine la bine si la greu...cand sunt suparata de exemplu dracusorul meu cu ochii verzi vine la mine,se alinta, face o gramada de giumbuslucuri numai sa ma inveseleasca...si se vede in privirea lui ca sufera alaturi de mine si intelege tot ce ii spun chiar daca nu poate sa vorbeasca mi-o arata in alte feluri :)
4.Calm-mi se pare extrem de important sa privesti lucrurile cu calm indiferent de situatie...sunt extrem de calma uneori enervant de calma pentru unele persoane dar that's me :)
5.Sociabilitatea-imi place sa interactionez cu oamenii...sunt genul de persoana cu care poti discuta orice fel de subiect i love it :)
6.Originalitatea-mereu mi-a placut sa fiu EU nu vreo copie a altcuiva indiferent ca este vorba de makeup,comportament,haine si altele... chiar si la un job conteaza extrem de mult sa fi original...creativ...

4 comentarii:

Anda Zelenca spunea...

ce sweet e prima poza :D
sunt de acord cu tine in tot ce ai zis :P

Unknown spunea...

Anda mersi mult :*

Andreea spunea...

si mie imi place tot prima poza, in doua.. lasa tigarile! :))

Unknown spunea...

mersi :* ar cam trebui sa le las :)

Trimiteți un comentariu