vineri, 25 iunie 2010

seventeen summer 2010 collection







Yepyyyyy!!!!!!!!!azi am intrat pe site-ul Seventeen si am observat ca sunt mono-uri,trio-uri,gloss-uri si in special multe multe nuante noi la oje....ce inseamna asta?????ca in curand apare colectia noua....de unde stiu asta in afara de faza cu nuanele noi???inainte sa apara colectia de primavara pe la noi .... in afara tarii noastre scumpe si iubite aparuse de aproximativ o luna si ceva....sper de data asta sa o aduca mai repede si pe la noi pentru ca sunt sigura ca nu sunt singura care o asteapta cu nerabdare.pupici
daca vreti sa aruncati o mica privire la produsele lor intrati pe http://seventeencosmetics.com
va ofer un mic sneak pick la o parte din produse....sunt mult mai multe dar va las sa va aruncati singure ochii pe site :))

4 comentarii:

Iulia spunea...

Le-am vazut de ceva timp. Toate sunt yummy si abia astept sa dau o tura pe la magazine sa vad ce gasesc si ce nu :D.

Unknown spunea...

avand in vedere ca acum avem si site in romana si sunt si acolo sper sa fi aparut si in magazine... :))

Iulia spunea...

Eu nu as supra-aprecia magazinele din Romania :D

Unknown spunea...

m-am referit la faptul ca data trecuta a trecut aproximativ o luna de cand le-au bagat pe site pana cand le-au adus in magazin ( cel putin aici in buzau :D )....si sper ca daca le-au bagat si pe site-ul nostru sa le aduca mai repede...

Trimiteți un comentariu