sâmbătă, 5 iunie 2010

Inspired by -sneak peak

in timpul sesiunii de obicei insomnia rullz :) sunt fericita ca se termina curand.in fine revenind la oile noastre cum zice vechea vorba din batrani , m-am gandit sa va dau o mica parte din numele vedetelor pe care le vom avea la "Inspired by" so... Gwen Stefani, J Lo , Adriana Lima .... si multe multe multe altele :) sa va mai zic un mic secret?? ok va zic...Kim Kardashian va avea o sedere indelungata in cadrul noii rubrici deoarece am gasit multe multe makeup-uri absolut superbe :) inca nu stiu daca detaliile despre cum am realizat makeup-ul vor fi in scris sau imagini detaliate... imi vine cam greu in imagini deoarece camera mea face poze clare doar la lumina zilei si ar trebui sa iau toate "ustensilele" si sa fac machiajul+ pozele afara... eeeeee poate vor fi cateva la care sa fac asta dar nu promit ca la toate... poate gasesc o solutie... gata cu vorbaraia ca deja zic prea multe... mai multe la " inaugurare " multi pupici :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu