luni, 11 aprilie 2011

Final de campanie-Ivatherm


A trecut foarte repede timpul...nu stiu de ce eu inca credeam ca mai este o saptamana de campanie :D As vrea sa le multumesc celor de la Ivatherm si Trender.ro pentru sansa acordata :) si sa ii felicit pe cei de la Ivatherm pentru produsele exceptionale.
Parerea mea acum , la sfarsitul campaniei este foarte buna :) Noi fetele , stim cat de greu este inclusiv in perioada aceea delicata a lunii cand mai apar si 2-3 cosuri...Nu am avut nicicodata probleme cu acneea.... :D dar in perioada aceea delicata tot imi ieseau 2-3  cosuri.E bine....acum nici macar pe alea 2-3 nu le mai am... ma uit in oglinda si tot ce vad este cat de luminos , hidratat .. si sanatos este tenul meu acum.
Pot spune cu siguranta ca atat gelul de curatare Ivahidra + cat si crema hidratanta multiperformanta nu vor mai lipsi din rutina mea de curatarea a tenului de acum inainte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu