miercuri, 1 iunie 2016

Produsele cele mai utilizate in luna Mai


    Incep cu bijuterii si parfum. Imi plac foarte mult accesoriile dar tind sa nu le port foarte des si nici nu cumpar in exces.Ce vedeti in poza sunt preferatele mele si au o oarecare semnificatie pentru mine.
   Avon Summer White-nu e preferatul meu la capitolul miros dar imi place sa termin un parfum inainte sa incep altul. Nu ma pricep sa descriu parfumurile dar personal mi se pare usor si fresh. Perfect pentru a fi purtat in timpul zilei.



   Pupa Like a Doll - nu voi da detalii despre el deoarece urmeaza un review .Totusi va pot spune ca imi place foarte mult. Motivele le veti afla in urmatoarea postare.
  Holika Holika Naked Face BBCream- este genial!!! Luna care a trecut l-am folosit foarte mult.Are SPF 50 , acoperire medie si rezista foarte bine.
  Glazel Visage primer -ajuta la o aplicare mai usoara a fondului de ten/bb cream.Un lucru negativ este faptul ca s-a stricat pompita.
  Nyx blush Peach - este preferatul meu cand nu stiu ce nuanta de blush sa aleg pentru ziua respectiva sau cand vreau acel aspect de pinched cheeks , foarte natural.
  Sleek Blush by 3 Santa Marina - Phoenix Sand- prima oara cand am folosit nuanta din  mijloc a paletei nu aveam asteptari prea mari.Parea sa fie exact nuanta tenului meu.Mare mi-a fost surpriza cand aplicata s-a transformat intr-o nuanta perfecta de bej-roz usor prafuit.Totusi este potrivita doar pentru tenurile deschise.
  Barry M natural Dazzle bronzer- il folosesc de mult timp  si orice altceva testez mereu ma intorc la el. Il utilizez atat pentru un contouring mai soft cat si pentru a face tenul sa aiba acel aspect sunkissed.


   Sleek Pout Polish Raspberry Rhapsody- il folosesc zilnic. Are o culoare delicata , miros usor fructat si hidrateaza buzele foarte bine.
   Glazel Visage lipliner - este culoarea perfecta! Se vede cat de mult il iubesc dupa cat de mult l-am folosit. De multe ori il folosesc in loc de ruj deoarece nu usuca buzele.
  Maybelline Color Tatoo Leather Effect - Vintage  plum - l-am folosit in loc de gel  liner cand am vrut un efect de soft cat eyes.De asemenea este baza perfecta pentru smokey eyes deoarece da fardurilor o rezistenta foarte mare.
  Nyx Tinted Brow Mascara- imi place foarte mult aspectul de sprancene dese , naturale pe care il da. Evidentiaza fiecare fir facand sprancenele sa para mai dese.
  Pupa Matt lip fluid - 92- formula mea preferata in materie de rujuri lichide, mate.Pe buze cand este proaspat aplicat se simte usor pudrat dar aceasta senzatie dispare repede. Nu dau mai multe detalii deoarece si in cazul lui urmeaza un review.
  LOreal Color Riche 214 Violet Saturne- formula rujurilor din gama Color Riche a devenit rapid una din preferatele mele datorita rezistentei si senzatiei de hidratare. In plus culorile sunt superbe. Aceasta este doar una din culorile fata de care am dezvoltat eu omica obsesie in ultimul timp.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu