miercuri, 29 ianuarie 2014

REVIEW: Ultraflesh Shinebox

    Hello gorgeous! Cine ma urmareste de mai mult timp stie deja de marea mea problema : tenul uscat. De asemenea stie si de marea mea obsesie si anume produsele ce dau luminozitate tenului.
    Pentru astazi am pregatit un review pentru un produs foarte interesant , ce mi-a captat atentia imediat ce am deschis coletul : Ultraflesh Shinebox.

                                     
    Aspectul kit-ului de la  Fusion Beauty mi se pare foarte elegant si romantic.Kit-ul este confectionat din plastic lucios iar cele 3 compartimente se deschid la 360 de grade.
   Ultraflesh Shinebox contine :
- un iluminator pudra - all over enhancer- langa el regasim scris "anyplace"
- doua iluminatoare crema - all over highlighter - langa ele regasim scris "anywhere" si " anytime"
-doua creioane retractabile in nuantele "Nude Shimmer" si "Secret Shimmer"
  Sa trecem la parerea mea personala despre acest kit! Consider ca este "travel friendly" deci ... un mare plus din punctul meu de vedere. La inceput datorita sistemului de deschidere la 360 de grade,  imi era teama
sa deschid kit-ul . Deci este necesara putina atentie.
   L-am testat cu mai multe ocazii si sunt placut impresionata de rezistenta iluminatoarelor din kit. Atat cel pudra cat si cele crema sunt foarte rezistente si se aplica impecabil.Personal imi place foarte mult sa le folosesc impreuna - All Over Enhancer + All Over Highlighter-  pentru a obtine acel glow perfect.
  Cele doua creioane retractabile sunt reduse ca dimensiune dar compenseaza prin pigmentatie si luminozitatea pe care o ofera privirii.
   Vreau sa precizez ca majoritatea pozelor sunt facute la lumina naturala.
    Kit-ul Fusion Beauty Ultraflesh Shinebox il gasiti pe StrawberryNet la pret redus - 107 lei .

                                      Lumina naturala versus lumina artificiala.




*Produs primit spre testare.Acest review reprezinta 100% parerea mea personala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu