luni, 25 noiembrie 2013

Battle of the brands

Hello gorgeous! De cateva saptamani ma gandeam serios sa fac intr-un fel sa-mi achizitionez Lorac Pro Palette ce a fost lansata in toamna anului 2012 , iar acum ce vad ?! Smashbox Full Exposure palette.
Ideea de baza este foarte similara. Ambele au un rand de farduri mate , iar celalalt perlate/sidefate. Cu ambele poti obtine atat un makeup potrivit pentru zi cat si un smokey eyes si te poti juca cu nuantele.
I'm an addict deci mie imi plac ambele :P Va las sa va delectati privirea.



2 comentarii:

RaLDiaconescu spunea...

Chiar daca pentru mine supremul il reprezinta Urban Decay, nu pot sa nu recunosc ca Lorac arata atat de bine... Si am vazut si niste tutoriale pe youtube foarte frumoase realizate cu aceasta paleta.
Oricare o vei alege, sunt sigura ca nu vei fi dezamagita :)

Andreea Groza spunea...

Imi doresc de mult paleta Lorac, dar habar nu am de unde sa o cumpar. Poti, te rog sa-mi recomanzi un site? Ti-as fi foarte recunoscatoare..

Trimiteți un comentariu