miercuri, 6 februarie 2013

REVIEW: Max Factor FaceFinity 3 in 1

      Am iubit mereu fondul de ten Lasting Performance de la Max Factor asadar am fost foarte curioasa sa incerc noul FaceFinity 3 in 1 care din cate am auzit inlocuieste fondul de ten Second Skin.
     Facefinity 3 in 1 se presupune a fi fond de ten , primer si concealer toate intr-un singur produs.Sunt addicted cand vine vorba de primer deci nu l-am incercat fara a folosi unul inainte de aplicare , dar va pot spune ca a intrat repede la categoria all time favorite foundations .
- SPF 20
- poate inlocui primer-ul si concealer-ul deci... economisiti bani ...daca nu sunteti ca mine si va place sa le folositi oricum :P
- la capitolul acoperire..medium dar este buildable
- aspect foarte natural , fara efect de masca
- pret aproximativ : 59 lei * pretul lui la DM orasul meu natal*
     Cu toate ca il puteti vedea aplicat daca va uitati la postarea din urma , va ofer si un close-up.



2 comentarii:

Adina Podgorencu spunea...

Și eu sunt tentată să îl cumpăr.Îl văzusem împreună cu mascara 2000 Calorie :)

ArrianaElena spunea...

Chiar imi place mult <3 Oricum si eu l-am luat la set...a fost 55 lei la set si separat era 59 lei.

Trimiteți un comentariu