luni, 7 ianuarie 2013

Awards 2012 part 2 - Skincare & haircare



 1.Sampon , balsam si tratament pentru par - Oyster professional - Mi-au fost oferite spre testare acum mult timp de catre  DivaHair . Le folosesc de atunci si nu am de gand sa le schimb prea curand.Review AICI si AICI .


2.Lotiunea Micelara de la Ivatherm- O recomand cu incredere indiferent de tipul de ten , dar in special daca aveti tenul uscat sau sensibil.


3.Crema hidratanta multiperformanta Ivatherm -  Mi-a salvat pielea!Si vorbesc foarte serios.Pe timp de iarna pielea mea se descuameaza , devine extrem de uscata si sensibila.Review AICI .







4.Gel de spalare Ivahidra+ - Ivatherm - Alt produs fenomenal daca aveti tenul uscat si sensibil.Review amanuntit AICI .


5. Crema de zi hidratanata Q10 -Nivea Visage- Imi place foarte mult sa o folosesc pe timpul verii si nu numai.Foarte iubita cand tenul meu isi revine la normal.






6.Apricot face scrub- Freeman - Il folosesc de mult timp si il ador.Miroase delicios si exfoliaza delicat.Cel mai important este ca nu mi-a provocat alergii sau iritatii.




   

2 comentarii:

Mada Madalina spunea...

Si mie imi plac produsele ivatherm,dar de crema am auzit ca nu ar fi buna pentru ten sensibil...

ArrianaElena spunea...

Si eu am tenul sensibil dar nu am avut probleme cu ea.

Trimiteți un comentariu