joi, 27 septembrie 2012

REVIEW: Kiko Mat Base Corrector Primer

Descrierea oficiala:
"Primer matifiant ideal pentru tenurile mixte si grase.
Formula speciala tip gel , contine ingrediente naturale in proportie de 97% .Imbogatit cu ingrediente ce minimalizeaza porii si tin departe excesul de sebum , asigurand rezistenta machiajului pe toata durata zilei."
Pret : 8.90 euro


Ce spun eu:
Avantaje:
-matifiaza excelent;
-micsoreaza porii;
-faciliteaza aplicarea fondului de ten;
-pret accesibil;
-creste rezistenta machiajului pe parcursul zilei;

Dezavantaje:
- nu se gaseste in Romania;


Acestea sunt efectele pe care le-am observat in cazul primer-ului Kiko Mat Base Corrector primer.L-am cumparat anul trecut in vacanta mea din Spania.Sincer cand am intrat in magazinul Kiko am crezut ca sunt in rai :) L-am achizitionat pentru kit si nu pentru uzul personal , deoarece tenul meu oscileaza intre uscat si normal cu tendinte de uscare.
Kisses!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu