joi, 9 august 2012

FOTD:Go to summer makeup

Trebuie sa recunosc ca in ultimul timp am fost cam lenesa cand vine vorba de makeup.Am purtat un makeup mai complex in una din serile trecute dar am uitat sa fac poze :( ....Dar astazi m-am gandit sa va arat my go to makeup in zilele mai lenese.Nimic complex singurul lucru care se schimba uneori este rujul .M-am axat pe machiajul fetei - flawless healthy glow.Ultima poza este bonus :P





Produse folosite:
FATA:
Astor 24H Perfect Stay foundation
Astor Matittude powder
Elf blush Shy
Elf Healthy Glow Bronzing Powder Luminance
Elf Cool Bronzer
OCHI:
Rimmel London Extra Wow Lash
BUZE:
Astor New Sensation nr 620

4 comentarii:

Ela_rose spunea...

Iti sta super cu acest look-natural-glowing*!Cam asta e si al meu ,fara rimel ca n-am voie eyes makeup mult timp de acum inainte.
Bisous!

ArrianaElena spunea...

Mersi :* Eu trebuie sa recunosc ca in ultima perioada am devenit foarte lenesa...in schimb am innebunit cu ojele :)))

Roxana F. spunea...

Esti frumusica!:*

http://girlpearl12.blogspot.ro/

ArrianaElena spunea...

Mersi frumos :*

Trimiteți un comentariu