miercuri, 15 februarie 2012

REVIEW: Vichy Normaderm


Prima oara cand l-am incercat a fost in vara cand mama a profitat de oferta Sensiblu 2 la pret de 1. Sincer nu m-a impresionat probabil deoarece vara am tenul normal cu tensinte usoare de uscare si nu prea am probleme cu iritatiile asadar nu am continuat sa il folosesc.
De la inceputul iernii , pe cat se facea mai frig pe atat tenul meu se irita mai tare ca urmare a expunerii lui la vant si frig.Atunci am spus : Ok..ii mai dau o sansa sa vad daca dezastrul in care s-a transformat tenul meu *extrem de iritat* va simti o imbunatatire.In cateva zile deja am vazut si simtit o diferenta .Concluzia finala: 0 iritatii iar tenul meu nici nu mai este atat de sensibil la vant si frig.Deci il recomand cu incredere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu