miercuri, 8 iunie 2011

Blogger Luxury Award

Am primit acest premiu de la MyBlueberryNights-Andreea..Regulile sunt urmatoarele:
1 spune de la cine ai primit premiu+link catre persoana respectiva
2 spune 7 lucruri despre tine
3 da premiul mai departe catre 15 bloggerite
4 anunta-le despre premu
7 lucruri despre mine:
- ador Coca-Cola...mereu am cate o sticla langa mine
- sunt addicted de tot ce tine de makeup
- culorile mele preferate sunt rosu si galben
-as vrea sa fiu putin mai mica de inaltime...am 1.78
-pana acum am imblanzit vreo5-6 pisici :) le iubesc
-sunt un Rac atipic...ma regasesc mai mult in ascendent (Scorpion)
- sunt addicted de animeuri si manga :D
Deoarece nu pot alege doar 15 bloggerite dau premiul mai departe tuturor blogurilor din blogroll-ul meu.Kisses

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu